Apróságok a mindennapokban


Nemcsak az újév teszi lehetővé számunka azt, hogy valamit elhatározzunk, valami újba fogjunk. A nyár szintén remek időszak arra, hogy új célokat tűzzünk ki magunk elé, vagy csak összegezzük az eddig eltelt fél év eredményeit. Én nagyon hiszek a pozitív gondolkodás erejében, valamint abban, hogy igenis saját magunkat figyelmeztessük időnként mik is a céljaink, hol is tartunk ezek megvalósításában. Tudatosan figyelek erre a monoton hétköznapokban is, hogy ez ne vesszen el belőlem.

Erre persze többféle lehetőség van:
- applikációk
- mobiltelefon bejegyzések
- facebook követések – napi pozitív gondolatok
- post it-ek

Én ez utóbbi híve vagyok még mindig, hiába van annyi lehetőség a mobiltelefonunk által. Persze nem vagyok ellenük, de nekem személy szerint még mindig a „jó öreg” post it-es módszer vált be.

Miért is szeretem?
- én magam írom meg, ha akarom díszíthetem, színesíthetem
- úgy fogalmazok, ahogy nekem tetszik
- a mobiltelefonba hiába írja bele az ember, nem nyitja meg, nem kattint rá elégszer, elfelejti, átsiklik rajta
- ellenben a post it-et oda teszem, ahova szeretném, nyílván olyan helyekre ahol nap, mint nap többször beléjük ütközöm (például ha a fürdőszobában vannak, csak rájuk pillantok, miközben készülődöm és máris szárnyalhatnak a gondolataim)
- nemcsak az otthonomban, de az autómban és a munkahelyemen is használhatom
- jobban memorizálom őket, akarva akaratlanul is (nyelvtanuláshoz is nagyon hasznos tud lenni)

Íme néhány kép, amikkel hátha meghozhatom a kedved hozzá!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karantén percek

Az utóbbi évek legelcsépeltebb kifejezése : Komfortzóna

The uncertainty that surrounds our everyday lives